JOB BIJ KRINGLOOPWINKEL

 

MAAK HET VERSCHIL ALS
FINANCE ASSISTENT 4/5

Als administratief medewerker speel je een essentiële rol in het soepel laten verlopen van onze (financiële) administratie. Met jouw nauwkeurigheid en proactieve aanpak zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt!

Functie-Inhoud

Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan boekhoudkundige taken. Je werkt nauw samen met het financiële team om ervoor te zorgen dat onze financiële administratie nauwkeurig en up-to-date is.  Je taken omvatten onder andere:

  • Inboeken van inkomende en uitgaande facturen.
  • Verwerken van bankafschriften en reconciliaties.
  • Ondersteuning bieden bij het opstellen van financiële rapportages.
  • Contact onderhouden met externe partijen zoals leveranciers en klanten ifv betalingen.

Profiel: 

 

  • Je bent in het bezit van minimum een graduaat of bachelor boekhouding/algemene administratie en/of kan terugblikken op aantoonbare ervaring in een vergelijkbare boekhoudkundige functie;
  • je hebt kennis van de Belgische boekhoudnormen en regelgeving;
  • je denkt proactief en bent leergierig;
  • je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail;
  • je beheerst boekhoudsoftware en MS Office (voornamelijk Excel);
  • je bent discreet en betrouwbaar.

Praktisch: tewerkstellingsplaats Heule

 

Aanbod: 

  • Motiverende en enthousiasmerende werksfeer in een dynamisch sociaal bedrijf;
  • verloning volgens intern barema;
  • de kans om een belangrijke maatschappelijke bijdrage te leveren via de sociale en milieudoelstellingen van de organisatie;
  • contract onbepaalde duur;
  • open houding tov aanvullende opleidingen en vormingen.

 

    INTERESSE?
    SOLLICITEER VANDAAG NOG!

    Choose FilesNo Files ChosenAccepted file types: pdf, doc, docx, pages. Max. file size: 1 MB

    EEN ANDERE FUNCTIE
    BIJ DE KRINGLOOPWINKEL?