JOB BIJ DELTAGROEP

MAAK HET VERSCHIL ALS
HR ASSISTENT – voltijds of 4/5

Als administratief medewerker speel je een essentiële rol in het soepel laten verlopen van onze personeelsadministratie. Met jouw nauwkeurigheid en proactieve aanpak zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt!

Zo maak je het verschil

Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan HR ondersteunende taken. Je werkt nauw samen met het HR team om ervoor te zorgen dat onze administratie nauwkeurig en up-to-date is.

Je taken omvatten onder andere:

  • Aangifte arbeidsongevallen, input prikklok, documentbeheer, digitaal dossier, up to date houden medewerkersdossiers,…
  • Ondersteuning bieden bij het opstellen van allerhande rapportages.

Daarom maak jij het verschil

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma gericht op administratie en/of kan terugblikken op aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie;
  • je denkt proactief en bent leergierig;
  • je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail;
  • je beheerst MS Office (Outlook, Word, Excel);
  • je bent discreet en betrouwbaar.

Waarom je bij ons het verschil wil maken

  • motiverende en enthousiasmerende werksfeer in een dynamisch sociaal bedrijf;

  • verloning volgens intern barema;

  • de kans om een belangrijke maatschappelijke bijdrage te leveren via de sociale en milieudoelstellingen van de organisatie;

  • contract onbepaalde duur;

  • open houding tov aanvullende opleidingen en vormingen.

  • Praktisch: tewerkstellingsplaats Heule

INTERESSE?
SOLICITEER VANDAAG NOG!

Choose FilesNo Files ChosenAccepted file types: pdf, doc, docx, pages. Max. file size: 1 MB

EEN ANDERE FUNCTIE
BIJ DE KRINGLOOPWINKEL?